29.12.10

Another night in

(Ο τίτλος, εμπνευσμένος από αυτό το τραγούδι)


Ένας χρόνος μετά απ' αυτήν την ανάρτηση.

Κάποια πράγματα παραμένουν ίδια.

Ο γάτος μου για άλλη μια φορά δυσανασχετεί λίγες ώρες μετά τα μεσάνυχτα, νιαουρίζει ακατάπαυστα, προσπαθώντας να επικοινωνήσει με μια παράλληλη, λαβκραφτική διάσταση. Σμήνη κουνουπιών περιτριγυρίζουν το κεφάλι μου έτοιμα να επιτεθούν, μιας και -όπως και πριν ένα χρόνο- οι τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη είναι υπερβολικά ζεστές, προσφέροντας τις κατάλληλες συνθήκες για την αναπαραγωγή των φτερωτών αυτών σατανάδων.

Ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες, νιώθω μια γνώριμη, διεστραμμένη σύγκρουση μέσα μου. Απ' τη μία, μια ανάγκη έκφρασης προσπαθεί να μου τρυπήσει το κρανίο και να ξεχυθεί σαν πράσινο υγρό στο πάτωμα, απ' την άλλη, μια ανάμικτη αίσθηση παράξενης πείνας και μοναξιάς κατακάθεται στο ηλιακό μου πλέγμα, δημιουργώντας μια μαύρη τρύπα που μοιάζει να εξαφανίζει καθετί μέσα μου, ακόμη κι αυτό το περισσευούμενο πράσινο υγρό.

Θέλω να γράψω και δεν θέλω να πω τίποτα. Θέλω να βγω έξω και δεν θέλω να δω κανέναν.

Συνεπάγεται χριστουγεννιάτικο κοκομπλόκο. Ούτ' ο ίδιος δεν καταλαβαίνω τι προσπαθώ να πω.

Γι' αυτό σκαρφίστηκα μια παραδοσιακή λύση, μια μικρή αναδρομή στο 2010.

Ήταν καλή η χρονιά Νικόλα;

Μόνο καλή; Η καλύτερη, φίλε. 

Θες να μας πεις κάποια highlights του 2010;

Δώσ' μου 2 λεπτά να βρω κάπου ένα τσιγάρο και θα σου πω ό,τι θυμάμαι.

Δεν το έκοψες τελικά;

(γελάει) Έκανα μια τίμια προσπάθεια, τον Αύγουστο που μας πέρασε, να το κόψω. Η έβδομη ή όγδοη απόπειρα, έχω χάσει το μέτρημα. Δεν θεωρώ ότι κοροίδεψα τον εαυτό μου, το έχω ελαττώσει άλλωστε πάρα πολύ. Ξέρεις όμως ότι κάποιες στιγμές το σηκώνουν το τσιγαράκι τους, ιδιαίτερα αν είσαι άτομο που ρέπει στη μελαγχολία-

Θα κάνω σε όλους μας μια μεγάλη χάρη να επιστρέψω στο θέμα μας. Τι άλλαξε αυτήν τη χρονιά λοιπόν;

Φχαριστώ για την προσγείωση. Λοιπόν, είμαι βαθιά πεπεισμένος ότι οι βάσεις της "αλλαγής" τέθηκαν εκείνο το βράδυ που πήγα στο στριπτητζάδικο με το Στέλιο. Η κουβέντα της Τάνιας φώτισε κάποια σκοτεινά σημεία της συμπεριφοράς μου και η ζωή άρχισε να μοιάζει -έστω και ανεπαίσθητα- λιγότερο μπερδεμένη.

Μιλάς για τη συμπεριφορά σου και μοιάζεις να αναγνωρίζεις ότι ήταν λάθος..

Εξακολουθεί να είναι "λάθος"! Απλώς αρχίζω να αντιλαμβάνομαι το πώς η συμπεριφορά μου επηρεάζει τους γύρω μου, πόσο επηρεάζει τη διάθεσή μου.. 

Μα η περίφημη αυτή ατάκα της στριπτητζούς μιλάει μονάχα για ανασφάλεια. Είναι, συνεπώς, οι ανασφάλειές σου η πηγή του κακού;

Οκ, αρχίζω να μπερδεύομαι ως προς το "κυρίως θέμα", αλλά θα σου απαντήσω. Σε ένα μεγάλο βαθμό, οι διάφορες ανασφάλειές μου γίνονται πηγή γκρίνιας και πικρόχολων σχολίων, τροφοδοτούν μια συνεχή απαισιοδοξία.. Γενικά, απομακρύνουν ανθρώπους από δίπλα μου, και στρεβλώνουν την εικόνα που έχω για τον εαυτό μου. Με λίγα λόγια, μου γαμάνε λίγο λίγο την καθημερινότητα. Κι η καθημερινότητα είναι το υλικό των αναμνήσεών μου-

Μου γαμάς τη συνέντευξη..

Σόρρυ, δεν είχα διάθεση να πάει προς τα εκεί η κουβέντα. Και πρόσεχε τη συμπεριφορά σου!

(γέλια)

Καταλαβαίνω τι εννοείς! Ας το πάμε πιο χαλαρά.

Καλή ιδέα..

Καλές στιγμές απ' το 2010; Επιτυχίες, αναμνήσεις που σού 'ρχονται στο μυαλό;

Καταρχάς, κατάφερα να φτιάξω μια κόκκινη σάλτσα-βάση για μακαρόνια που να μου αρέσει. Μεγάλο πράμα. Συνειδητοποίησα κάποιους ψυχαναγκασμούς μου. Εξετάζοντας τη δική μου συμπεριφορά, έμαθα ότι κάποιες φορές πρέπει να γινόμαστε ο καθρέφτης του άλλου για να αντιλαμβάνεται το αντίκτυπο της συμπεριφοράς του. Εκτίμησα τη θάλασσα περισσότερο, κολύμπησα χωρίς ιδιαίτερες κρίσεις πανικού. Αγάπησα ακόμα πιο πολύ τη σοκολάτα. Έμαθα να ντύνομαι περισσότερο σαν άνθρωπος. Έμαθα να είμαι περισσότερο άνθρωπος. Έμαθα ότι στη δημιουργική διαδικασία το "πώς" έχει πολύ μεγαλύτερη αξία απ' το "γιατί". Έκανα μια νορμάλ σχέση, παράδειγμα προς μίμηση για το μέλλον. Φύλαξα στο χρονοντούλαπο κάποιες γκομενοεμμονές μου. Υπήρχαν στιγμές που έπαψα να αυτολογοκρίνομαι. Άρχισα να εξοικειώνομαι με τη συγκατοίκηση-

Συγγνώμη που σε διακόπτω- Ξέρεις κάτι; Βαρέθηκα..

Κι εγώ ρε μαλάκα, γιατί δεν το λες τόση ώρα;

Το γαμάμε;

Τό 'χουμε γαμήσει προ πολλού.


Καλές γιορτές!

(φιλιούνται, αγκαλιάζονται)