16.6.11

Δε Χανγκ-όβερ #5


Δεύτερη μέρα Ηράκλειο. Καλώς σας βρήκα. Χθες βράδυ βγήκαμε βόλτα. Ένιωσα όσο περίεργα μπορούσα να αντέξω, ήπια και κατιτίς γιορτάζοντας την ολική σεληνιακή έκπληξη. Ωραία περάσαμε(;)

Κοιμήθηκα στο κρεβάτι του Στέλιου, ο Στέλιος στον καναπέ. Ξύπνησα μετά από τέσσερις ώρες ζέχνοντας μοχίτο. Έκτοτε δεν έχει σώσει να με ξαναπάρει ο ύπνος.

Απ' τις 9 π.μ. που είμαι ξύπνιος λοιπόν, έχω κάνει διάφορα πράματα. Έχω διαβάσει, έχω γράψει κάτι ασυναρτησίες στο σημειωματάριό μου -τις οποίες μπορεί να εντάξω σ' αυτήν την καταχώρηση, γιατί είμαι και πολύ αλάνι- και άλλα πολλά. Άκουσα μουσική, κάπνισα, έκανα την αυτοκριτική μου, δοκίμασα να ξανακοιμηθώ αλλά τίποτα.

Μέχρι το μεσημέρι που ξύπνησα και το Στέλιο, είχα χύσει καφέδες, είχα αναποδογυρίσει τασάκια και για αρκετή ώρα προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω αν είχα όντως εύθυμη διάθεση ή αν είχα ψυχωτικές εκλάμψεις.

Μέσα σε λίγες μόνο ώρες κατάφερα να ζήσω ένα συναισθηματικό ρόλερ-κόστερ, να μάθω πράματα, να συνειδητοποιήσω ανείπωτα πράματα.. Γενικώς, πράματα.

Μέχρι που κάποια στιγμή είπα να βάλω μουσική απ' την playlist του blog, κι άρχισα λίγο να διαβάζω τις τελευταίες ιστορίες κλπ κλπ.

Ρε, δεν με καταλαβαίνω.

Αντιλαμβάνομαι ότι στην αυτοκατανόηση παίζει μεγάλο ρόλο η νηφαλιότητα αλλά και πάλι, ακόμη κι αν ξεκουραστώ δεν νομίζω ότι θα έχει αλλάξει κάτι.

Γι' αυτό λοιπόν, είπα να κάνω το πρώτο καθοριστικό βήμα. Αλλάζω το τεμπλέητ του μπλογκ!

Όπως όταν νιώθουμε "περίεργα" και αλλάζουμε τη διαρρύθμιση των επίπλων στο σπίτι. Αυτό δεν λύνει όλα μας τα προβλήματα;

Βεβαίως και τα λύνει.

Εγώ νιώθω άλλος άνθρωπος τώρα. Δεν το συζητώ-

Δεν υπάρχουν σχόλια: