5.6.11

Sketch #5

Σάββατο βράδυ, σπίτι του Δημήτρη. Έχουμε αράξει στο σαλονάκι του, στον κόκκινο καναπέ-κρεβάτι απ' το ΙΚΕΑ, κι ακούμε βινύλλια στο πικαπ απ' τη δισκοθήκη του πατέρα του.
Περνάμε απ' τα Ζεστά Ποτά των Κατσιμιχαίων στο Animals των Floyd, μετά στο Morrison Hotel, για να καταλήξουμε στο Moonmadness από Camel. Έχει περάσει αρκετή ώρα απ' την τελευταία φορά που ανταλλάξαμε κουβέντα.

Απ' τα ηχεία ακούγεται το Chord Change όταν ο Δημήτρης, αναστενάζοντας, μου λέει
"Φίλε, έχω πρόβλημα".
"Τι είναι ρε;" τον ρωτάω, "Έγινε τίποτα;"

Μένει σιωπηλός για λίγο. Μια υποψία άγχους αρχίζει να με καταβάλλει. Ο Δημήτρης δε συνηθίζει να παραπονιέται για τίποτα.

"Προσπαθώ εδώ και μέρες να γράψω ένα τραγούδι" λέει, "κι έχει κολλήσει το μυαλό μου". Η απόγνωση στο βλέμμα του δε μου επιτρέπει να τον ειρωνευτώ.

"Οκ, πώς μπορώ να βοηθήσω;" τον ρωτάω με επιτηδευμένα ψύχραιμη φωνή, "Με τι έχει να κάνει;"

"Είναι για ένα κορίτσι" μου απαντάει.
Μου ξεφεύγει ένα γέλιο.
"Σε πρόλαβαν οι Nirvana αγόρι μου!" του λέω.
"Καλά, γάμα το" λέει ξεφυσώντας.
Χαμηλώνω την ένταση της μουσικής και προσπαθώ να τον καθησυχάσω.
"Έλα πες" του λέω χαμογελώντας, και του χτυπάω απαλά το χέρι.

"Έχω γράψει αυτό" λέει και πιάνει απ' το διπλανό τραπεζάκι το μικρό, μαύρο σημειωματάριό του. Το ανοίγει και διαβάζει

I need a girl so different than me, to fill up my heart's empty space
Oh, I need a girl so different than me, to come and live in my place

Κρατιέμαι να μη σχολιάσω το "in my place", που μοιάζει σαν αναφορά στους Coldplay. "Δε γαμιέται" σκέφτομαι, "space-place, ποιητική αδεία".

"Ωραία. Και; Το πρόβλημα πού είναι;" τον ρωτάω.

"Και.. Αυτό. Δεν ξέρω τι σκατά να γράψω" απαντάει.

-Πόσο different θά 'ναι αυτό το κορίτσι;

-Όσο χρειάζεται, ξέρω 'γώ;

-Εξωτερική εμφάνιση, συνήθειες κλπ;

-Τα πάντα!

-Οκ, ξεκίνα απ' τα βασικά. Τι μαλλιά θά 'χει;

-Μαύρα. Κορακομάλλα που λένε στο χωριό μου.

-Crow-black hair. Τό 'χουνε πει και οι Cure, πιασάρικο. Dark eyes σίγουρα. Και cherry-red lips να γράψεις επίσης.

-Οκ

-Γενικά, θά 'ναι όμορφη έ;

-Διακρίνω ένα τόνο ειρωνείας στη φωνή σου;

-Ειλικρίνεια το λένε. Έχεις δει τα μούτρα σου;

-Οκ, τι άλλο;

-Dog-person;

-Καλό! She won't know how to cook επίσης.

-Εύκολα. She 'd rather have wine than beer;

-Μπα, αδιάφορο. Να της αρέσει το πιάνο όμως, περισσότερο απ' την ηλεκτρική.

-Εσύ ξέρεις.

-She'd be sweet in the morning and cranky at night..

-Too much info

-Εγώ το γράφω είπαμε. Τι άλλο;

-Non-smoker.

-Σιγά μην είναι και vegeterian..

-Ε, ξεκίνα μ' ό,τι είπαμε κι όλο και κάπου θα καταλήξεις.

-Ναι, για αρχή καλά είναι. Φχαριστώ!

-Τίποτα. Θέλω εξ ημισείας τα πνευματικά δικαιώματα όταν το τελειώσεις.

-Σύμφωνοι. Τίποτ' άλλο;

-Γράψε κι αυτό:
I need a girl so different than me, I need a girl who doesn't need me-
παίζει νά 'χεις το MTV Unplugged των Nirvana;

Δεν υπάρχουν σχόλια: